lørdag 16. april 2011

O' herlige ferie...

Ja, da kommer mitt andre innlegg endelig.
Det har virkelig tatt sin tid, men har nå blitt inspirert av andre fine blogger, og vil prøve å oppdatere denne slik at den blir oppegående.

Faren med dette er at jeg kommer til å bruke tid på noe som jeg strengt tatt ikke trenger å bruke tid på...
For tiden er tidsaspektet litt viktig for meg i og med at jeg går inn i en eksamensperiode nå og har vel strengt tatt andre ting å sysle med...
Jaja, blogg blir det uansett:)  
Jeg lover ikke innlegg hver dag og mange ganger om dagen, men får nå se hvordan det fyker av sted.

Akkurat nå priser jeg meg lykkelig over at jeg har påskeferie, - den føles sårt tiltrengt, - og våren har kommet opp til Østerdalen og, så det er god grunn til å se lyst på livet. Skal prøve å slappe av, samtidig som det må ordnes litt i hus og heim, - den ordninga er og sårt tiltrengt... Håper at ynstesønnen blir frisk frisk frisk snart og ikke hoster og puster tungt så mye mer, så skal vi prøve å kose oss litt denne uken her midt oppe i studier og forberedelser til min mors 60 årsdag. Blir godt med noen dager hjemme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar